lauantai 21. huhtikuuta 2012

Töitä töitä :)

Huh mitä haipakkaa viime viikko! Joka päivä töitä klo yhdeksästä eteenpäin ja iltaisin suoraan töistä muuta menoa! Tulin joka ilta kotiin vasta kasin jälkeen, söin, katon puol tuntia telkkaa ja menin nukkumaan :) Eli ei ole kyllä tullut urheiltua tällä viikolla kuin kerran - tiistain BodyCombatissa. 

Tänään yritän käydän salilla. Mua vaan jännittää, kun en ole tällä SATSin salilla saanut saliohjausta ja laitteet on vähän erilaisia kuin Unisportilla. Lisäksi mun alkaa olla pakko mennä sinne "karjunurkkaan" tekemään kyykyt, koska en jaksa nostaa yli 22 kg tankoa enää hartioille. Karjunurkassa tanko on jo valmiiksi ilmassa hartioiden kohdalla, niin että voin ladata enemmän painoa :) Ehkä mä saan Thomaksen seurakseni tänään salille, koska SATSilla on (ainakin ollut) kampanja, jossa kaveri saa treenata viikon ilmatteeksi.

Töissä on ollut oikein kivaa :) Olen siis lakimiehenä pienessä kahden asianajajan asianajotoimistossa. Virallisestihan valmistun kuitenkin vasta 4.5. Hassua, miten paljon itsevarmuutta saa, kun titteli muuttuu. Aiemmin olin assistentti eli oikeustieteen opiskelija suuremmassa toimistossa ja uskalsin tehdä tuskin mitään kysymättä ensin lakimiehiltä (tai toisilta assareilta). Nyt, ja varsinkin kun toimisto on noin pieni, on vaan ollut pakko ottaa enemmän vastuuta ja alkaa luottaa siihen, että kyllä mä osaan :) Nykyisessä toimistossani on myös kolme oikeustieteen opiskelijaa sihteereinä, ja on ollut vähän omistuista, kun ne kysyy multa miten asiat menee ja voiko tehdä niin tai näin, vaikka periaatteessa mäkin oon vielä opiskelija ja niiden kanssa "samalla tasolla"... :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)