perjantai 11. toukokuuta 2012

Oi voi, että voi reidet olla jumissa vieläkin keskiviikon Bodypumpista! :D En ollut käynyt pumpissa pariin viikkoon ja sen kyllä huomas! Normaalipainot tuntu ihan älyttömän raskailta. Oon viime aikoina tehny reisibiisin 9,5 kg per tangon pää ja niinpä latasin samat painot tälläkin kertaa. Ekan kyykkäyksen jälkeen oli pakko pysähtyä katsomaan, että laitoinko vaihngossa 5 kg kiekkojen sijaan 10 kg kiekot - niin raskaalta se tuntu :D Hyvä kun pääsin edes ylös! Samoin hartiabiisi oli ihan killeri...

Löysin kaupasta uuden Elovena pikapuuro maun: pellava & porkkana & aprikoosi. Aika mielenkiintoiselta kuulostaa. Tähän mennessä oon pidättäytynyt tavallisemmissa omena & kaneli ja vadelma mauissa, mutta nyt päätin kokeilla jotain uutta :)


Eka viikko virallisesti lakimiehenä on nyt takana. Olin jo unohtanut, miten rankkaa täyspäivänen työskentely on, koska koko opiskeluajan oon ollut töissä vaan osa-aikasesti! Tuntuu, ettei mitään saa tehtyä eikä työpäivän jälkeen energia riitä mihinkään. Toisaalta viikonloput on nyt todellakin oikeesti vapaat, eikä tartte koko ajan miettiä, että mihin tenttiin pitäis seuraava viikonloppu päntätä.

Työkuviotkin selkeni tällä viikolla. Aiemmin oli vähän epävarmaa, kuinka pitkään nykyinen, maaliskuun lopulla alkanut työsuhteeni jatkuu. Nyt sovittiin, että se jatkuu ainakin kesän yli ja mikäli en pahemmin mokaile, niin syksyllä tehdään toistaseksi voimassaoleva työsoppari :) 

Niin niillä asioilla on vaan tapana järjestyä. Reilu kuukausi sitten stressaisin vielä ihan hulluna siitä, että mihin mä ikinä pääsen töihin ja juoksin työhaastatteluissa. Olin jo katellut Kelan sivuilta, että mitäs työttömyyskorvauksia olisi saatavissa. Onneks ei kuitenkaan käynyt niin, että olisin valmistunut "suoraan kortistoon"! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)