sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Yrttejä mä kasvatan...

Laitoin huhtikuun alussa tulemaan muutamia yrttejä: sitruunabasilikaa, sitruunamelissaa, chiliä ja herneitä (jotka ei kylläkään oo yrttejä :). Melko hitaasti lähti kasvu käyntiin, enkä vieläkään ole saanut edes basilikasta napattua lehtiä ruoan sekaan. Nyt kuitenkin alkaa näyttää siltä, että pikkuhiljaa jotain tapahtuu :) Basilikaa voisi ja pitäsi kuulemma latvoa, jotta varret tuuhentuu. Kolmannen lehtiparin jälkeen voisi napata loppupään pois. Itse en ole vielä uskaltanut, koska pelkään, että noikin vähät reppanat kuolee! :D

Basilika

Basilika 
Sitruunamelissa

Chili

Säälittävät herneet :D

Pieni myrtsi kissankäppänä, joka varasti paikkani auringossa <3

Thomas tukee mun "viljelyharrastusta" ihan täysillä ja ostelee sillon tällön uusia yrttejä kuolleiden tilalle. Nyt se toi mulle Jamie Oliverin ruohosipulin ja tillin :)



Lähden kohtapuoliin Bodypump-tunnille, sen jälkeen Seppälään katsomaan, jos löytäisin jotkut siistit työhousut. Oon miettinyt joitain beigejä chino-tyyppisiä tai muita nilkkapituisia housuja. Alkaa jo vähän kyllästyttää pitää aina samoja mustia tai harmaita puvunhousuja töissä. Ja kun ne on jotenkin niin talvisiakin!

Iltapäivällä mennään vanhempien luokse äitienpäiväkahville. Yllättäen mielikuvitukseni loppui lahjaa miettiessä kesken ja päädyin ostamaan äiteelle kaksi kylpypalloa Lushista :D Äiti on kyllä ihan yhtä innokas kylpijä kuin mä (jos meillä vaan olis kylpyamme!!!) ja on tykännyt kylpypalloista ennenkin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)