tiistai 7. helmikuuta 2012

Hyllyvä pylly :D

Katsoin viime viikonloppuna kaikki Jutta ja superdieetit -jaksot putkeen. Aina olen kyllä ollut sitä mieltä, että timmi ja asteen verran lihaksikas vartalo ois kiva - ihan sellasesta kehonrakentaja tyylistä en perusta.. :) Niinpä ajattelin, että vois vihdoin tehdä asialle jotain ja ainakin yrittää saada edes kerraan elämässään kropan siihen kuntoon, että ei olis mitään valittamista. Varasin siis ajan kuntosaliohjaajalle, joka saa luvan laatia mulle sellasen takapuoli-painotteisen ohjelman, jolla kesään mennessä oon timmissä kunnossa! :D

Aloin taas noudattaa (tai ainkin pyhästi pyrin noudattamaan) ruokasuunnitelmaa, jonka oon aikoja sitten ladannut Kuntoplussan sivuilta. Muuten oon kyllä kokoajan syönyt melko terveellisesti (mitä nyt yhtenä viikkona tuli syötyä kolmesti pakastepizzaa päivälliseks...), mutta herkuista ja karkeista eroon pääseminen on lähes ylivoimaista! Etenkin nyt kun oon tehnyt henkisesti rankkaa päivää kirjastolla gradun parissa. Jatkuvasti on joutunut kannustamaan ja palkitsemaan itseään salmiakilla ja popcornilla :)

Eilen kävin bodypumpissa ja keskityin oikein niihin ällöttäviin reisibiiseihin. Yritin kyykätä oikein alas, mutta pettymys on ollut kauhea, kun tänään jalat ei oo yhtään niin kipeet kuin yleensä pumpin jälkeen. Muutenkin koko pumppi-tunti tuntui tosi raskaalta ja heti rupesin epäilemään onko musta sittenkään tämmöseen treenaamiseen. Olo parani vähän kun kietasin huiviin suklaanmakuisen proteiinijuoman tunnin päätteeks :D

On tää mun reenaaminen aikamoista!! :D

1 kommentti:

  1. Kuulostaa hienolta! Olen kanssa katsonut kaikki Jutta-jaksot ja päähän on pahasti jäänyt kaikumaan juurikin sana "alakroppapainotteinen" sillä minulla ne läskit juuri sinne tahtovat pakkautua.

    Tosi paljon tsemppiä treeneihin, pystyt siihen varmasti:)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)