maanantai 20. helmikuuta 2012

Mikä tää tällanen on? Loma?!

Ihana ilma! Olis pitänyt tänään mennä lenkille, mutta olin ilmottautunut Bodypumppiin niin kävin sitten siellä. Pitihän mun käydä myös kirjastolla palauttamassa kirjoja ja oon jo pidemmän aikaa halunnut käydä ilmoittautumassa luuydinluovuttajarekisteriin, niin että tänään vihdoin sain senkin tehtyä :) Todennäköisyys, että joku joskus mun luuydintäni tarvitsisi on häviävän pieni, mutta jos tarviikin, niin  saatan pelastaa jonkun hengen :) Lisäks siitä saa viikon sairaslomaa, jos siis joutuu luovuttamaan :D Siitähän on luonnollisesti hyötyä vaan kun ensin saa jostain töitä... :)

Pumpissa oli taas uus ohjelma - just kun olin oppinut sen vanhan ja tiesin suunnilleen minkä kokoisilla painoilla pystyin kuolematta minkäkin liikkeen tekemään. Uuden ohjelman biisit on vähän lyhyempiä, joten ohjaaja kehotti lisäämään painoja. En nyt eka kerralla kuitenkaan tohtinut lisätä ja jäi vähän valju fiilis. Onneks ne ihanat askelkyykyt hyppyineen on mukana tässäkin ohjelmassa. Ne on ainoot liikkeet, mitkä saa mut melkeen itkemään, kun sattuu persauksiin! :D No kylä hababiisikin tuo välillä kyynelet silmiin..

Gradu on nyt siinä pisteessä, että lähetin sen professorille esitarkastettavaks. Noin viikon päästä saan siitä kommentit ja sitten on vielä noin viikko aikaa tehdä korjauksia. Se tarkottaa, että tässä on viikko lomaa!! :D Aika mieletöntä. Kaikki tentitkin on nyt ohi. Oon pitänyt tavoitteena valmistua reputtamatta tenttiäkään ja se oli kuulkaan pisteen päässä, ettenkö ois jäänyt tavoitteestani :D Olin saanut oikeussosiologian tentistä 4 pistettä ja tarvitsin läpipääsyyn 5. Laitoin tehtäväntarkastajalle viestin, että tämä olisi mun vika tentti ennen valmistumista, jotta olisikohan mahdollista tarkastaa mun vastaus vielä uudelleen, jos siitä kuitenkin voisi saada sen 5 pistettä ja kyllähän sieltä se yksi lisäpiste irtosi :D


4 kommenttia:

  1. Onkos sulla jo opiskelujen jälkeisestä elämästä tietoa? Onnea, aika vauhdilla oot pistelly menemään! Ilmeisesti ainakin vaihto jäi sulta kokematta? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)

    Ei ole vielä tietoa, missä olen valmistumisen jälkeen. Työnhaku on nyt käynnissä ja muutamia haastatteluita on tiedossa :)

    En tosiaan halunnut lähteä vaihtoon, koska oon jo asunut vuoden ulkomailla, enkä usko tarvitsevani enempää kv-kokemusta. Lisäks siinä olis ollut kauhee homma järkätä kaikki asunnot, huonekalut, kissat, ym. ennen kuin pääsis lähtemään. Kuulemani perusteella noi vaihdot on melkolailla pelkkää ryyppäämistä ja bilettämistä, eikä tällanen vanha kurppa jaksa enää hummata ku korkeintaan kerran kuussa! :D

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti tärppää!

    Itseasiassa olen tällä hetkellä vaihdossa, ja kuukauden aikana juonut kaksi lasillista viiniä..Että se taitaa olla vähän itsestä kiinni miten vaihtoajan viettää, kavereita saa ilman bilettämistäkin :) Tulin tänne opiskelemaan valinnaiset alta pois, ja tällä tiellä pysytään.

    Onnea jatkoon!

    VastaaPoista
  4. Onhan se tietysti ihmisestäkin kiinni :) Onnea jatkoon sinullekin! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)