tiistai 13. joulukuuta 2011

Kuivan talvi-ihon pelastajat

Talvi ei ole ede vielä kunnolla alkanut, mutta tavalliseen tapaan iho alkaa jo kuivumaan. Viime vuosina olen luottanut Vichyn kasvojenhoitotuotteisiin ja myös kasvovoiteisiin. Talvella olen huomannut hyväksi yhdistelmäksi meikin alle Vichyn Aqualia Therman -seerumin ja Nutrilogie 1 Intense Cream -voiteen. Yövoiteena olen kesät talvet käyttänyt joko edellistä hieman tuhdimpaa Nutrilogie 2 Intense Cream -voidetta tai jopa todella tanakkaa Aqualia Thermal Mineral Balmia.

Vichy Aqualia Thermal Serum (kuva www.vichy.fi)
Vichy Nutrilogie 1 Intense Cream (kuva www.vichy.fi)
Vichy Aqualia Thermal Mineral Balm (kuva www.vichy.fi)

 Lushin tuotteista innostuneena päätin sopivasti vanhojen purkkien tyhjentyessä kokeilla jotain ihan muuta :) Kerroinkin jo aikaisemmin ostaneeni Full of Grace -kasvoseerumin, jota olen nyt laittanut yöksi. Seerumi on niin öljyinen, että päiväkäyttöön meikin alle se ei sovellu lainkaan. Ihan pelkillään en kasvoseerumista ole tykännyt. Jotenkin se tuntuu jäävän kasvojen pinnalle öljyiseksi kerrokseksi ja ihoa rupeaa kutittamaan. Sen sijaan, jos olen laittanut seerumin päälle vielä jotain muuta kosteusvoidetta, on lopputulos ollut hyvin kosteutettu ja pehmeä.

Toisena uutuutena Lushilta kokeilin Skin Drink -kasvovoidetta. Se tuoksuu ihanasti kaurapuurolta tai joltain todella maanläheiseltä :) Kosteuttavuudeltaan se ei valitettavasti kuitenkaan vastaa sitä, mihin Vichyn tuotteiden kanssa totuin.

Full of Grace -kasvoseerumi (kuva www.lush.fi) 
Skin Drink -kasvovoide (kuva www.lush.fi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)