maanantai 17. lokakuuta 2011

Häviäjällä voittajafiilis! :D

Eilinen lätkämatsi oli ehdottomasti kauden paras, vaikka hävittiin tälläkin kertaa :) Jopa meidän valmentaja oli sitä mieltä, että pelattiin hyvin! Ensimmäistä kertaa tällä kaudella mä oikeesti hengästyin pelissä ja olin erän lopussa ihan naatti! Meillä oli vaan kaksi puolustajaparia, joten sain pelata kutakuinkin puolet matsista. Mun puolustajaparina oli kerrankin sellanen tyyppi, joka osaa luistella kovaa ja pystyy hallitsemaan kiekkoa. Sitä uskaltaa itsekin ihan erilailla mennä tilanteisiin ja nousta vähän ylemmäs, kun voi luottaa siihen, että toinen varmistelee takana. Yleensä mulla on ollut vähän heikompia pakkipareja ja oon joutunut pelaamaan tosi varmasti ja matalalla, ettei kukaan pääsis mun ohi :)

Eilisen lätkämatsi
Kesto: 1 h 15 min
Keskisyke: 161
Max syke: 182
Kulutetut kalorit: 611

Tänään illalla on taas 1,5 h harkat. Ne on niin myöhään, että meen vanhemmilleni yöksi ja siitä sitten aamulla luennolle.

Meidän pienempi kissanrääpäle etsii aina lämpimimpiä paikkoja, mihin jäädä nukkumaan <3 Nyt kun lämpöpatterit on jo käännetty päälle, Nuppu tykkää nukkua niiden päällä :)





2 kommenttia:

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)