tiistai 4. lokakuuta 2011

I love to pump!

Tulin just BodyPumpista ja nyt väsyttää! Oli kyllä ihana päästä pitkästä aikaa pumppailemaan. Liittyen tohon edelliseen postaukseeni, päätin astua ulos mukavuusalueelta ja latasin tankoon vähän isommat painot. En nyt mitään hullun isoja, mutta aina pari kiloa enemmän lihasryhmää kohden kuin aikasemmin. Reisibiisin oon yleensä vetänyt noin 8 kg painoilla (siis yhteensä koko tangolla). Nyt laitoin 12 kg ja enhän mä siihen kuollut :) Ehkä koitan ens kerralla vielä vähän raskaampia painoja. Habaa oon tavallisesti treenannut 5 kg:lla, nyt lisäsin 2 kg ja ihan äärirajoilla mentiin!

Eilen illalla oli lätkäharkat, jotka oli melkosen raskaat, koska meitä ei ollut kuin 6 pelaajaa jäällä koko 1,5h ajan! Siinä tuli muuten pikkasen luisteltua!

Eilen lätkäharkat
Kesto: 1,5 h
Keskisyke: 157
Max syke: 176
Kulutetut kalorit: n. 550 (unohdin laittaa mittarin heti päälle :))

Ruuaksi tein tänään punajuuripihvejä. Niitä piti paistaa todella kauan (n. 20-25 min) koska niihin tulee perunaa, jota ei kai sais syödä raakana. Lisäks tein nopean salaatin, johon laitoin herkku-avokadoa :) Muna jäi raa'aksi :D


Toivon, että Thomas tuo töistä tullessaan mulle Pirkan pakaste-sushia. Oon himoinnut sitä koko päivän :D Nyt vaan kattelen telkkaa ja odotan, että Gigantin miehet tuo mulle pesukoneen ja kuivausrummun kotiin, vihdoin 2 vk viivästyksen jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)