torstai 27. lokakuuta 2011

Laiskimus!

Olen ollut tämän viikon todella laiska, ainakin urheilun ja bloggailun suhteen :) En ole liikkunut yhtään sitten viime launatain lätkätreenien! Oikein ällöttää!! :D Sen sijaan olen ollut hyvin ahkera lukemisen suhteen - finanssioikeutta on tullut luettua jo noin 400 sivua!

Olen yrittänyt asettaa itselleni sellaisen tavoitteen, että luen tai teen kouluhommia 8 tuntia päivässä. Se sisältäisi sitten ainakin kaksi kahvitaukoa ja lounastauon. Noooo... käytännössä en oo kai kertaakaan vielä ihan koko kahdeksaa tuntia työskennellyt. Eilenkin ihan yllättäen oli vaan pakko ryhtyä tekemään kissanruokatilausta, mihin upposikin melkein 45 minuuttia tehokasta lukuaikaa. Kissa on ainakin tyytväinen, kun saa taas ihania pakastesydämiä, -maksaa, ym.. :)

Gradun aihe alkaa vihdoinkin vähän selkiintyä. Olen tässä pari päivää perehtynyt alustavasti aiheeseeni, lainannut kirjastosta kirjoja ja lukenut artikkeleita ja käynyt kuuntelemassa yhden jatkokoulutusseminaarin. Olen todella innoissani tästä aiheesta. Siihen sisältyy oikeestaan juuri kaikki ne elementit, mitä toivoinkin: aihe on kiinnostava, ajankohtainen, kaipaa tutkimista ja saan tehdä oikeusvertailun Saksan lainsäädäntöön.

Keittelin itselleni minttuteetä lemppari mukissani, että jaksaisin taas avata Elinkeinotulon verotus -kirjan ja lukea ehkä vielä muutaman kappaleen. Ei oikein nappaa, mutta pakko vain piiskata itsensä lukemaan :D



Katsokaa, mitä Thomas toi mulle yllärinä!!! :D Kaksi meksikolaista kaktusta :D Tomsku tietää, että mä ihastun just tollasiin hassuihin pikkujuttuihin <3

3 kommenttia:

  1. Moikk! :D Kiitos, ihan hyvin menee.

    En oo oikein jaksanut kirjotella, on ollut niin paljon kaikkea muuta. Vähän jo mietin, että lopettaisin koko blogin, mutta aina kun lähden lenkille, tulee mieleen, mitä kaikkea sitä kirjottais :) Ehkäpä muutan blogin suuntaa niin, että keskityn pääasiassa vaan juoksemiseen. Saa nähdä... :) Mitä itsellesi kuuluu?

    VastaaPoista
  2. Voi älä lopeta blogia, vaikka harvoin jaksaisitkin kirjoitella. En itekään kauhean usein oo nyt jaksanut kirjoittaa ja on vaikea miettiä, mihin suuntaan blogia tosiaan veisi.

    Minulle kuuluu arkisia kivoja asioita, melkein 2 flunssaa putkeen ja vain työmatkapyöräilyä. Jännittää jo etukäteen se päivä, kun lähden uudestaan juoksemaan. Ja miten pakkasella voi hengittää juostessa! Sä voisit kirjoittaa siitä ;).

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)