sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Tänään lähdetään voittamaan!

Tai niinhän me oikeestaan joka matsiin lähetään, mutta toistaseks ollaan hävitty KAIKKI matsit tällä kaudella :D Illalla on siis taas lätkämatsi. Tankkasin vähän hiilareita, eli tehtiin tuorepastaravioleja pinaatti-pesto-kastikkeella.


Huomenna alkaa taas uusi viikko uusine kujeineen. Viime viikolla tekemäni lukusuunnitelman mukaan nyt pitäisi alkaa lukea finanssioikeuden tenttiin (joka on siis vasta joulukuun alussa...). Tein tarkoituksella oikein löysän lukusuunnitelman, jotta ehdin tehdä muita kouluhommia, käydä juoksemassa ja jumpissa ja ihan vaan rentoutua.

Tää on kyllä ollut todella mukavaa, kun oon nyt kuukauden päivät ollut ihan täyspäiväinen opiskelija - siis en ole käynyt töissä. Oon tehnyt töitä koko opiskeluajan (siis lähes 3 v.) 1-3 päivää viikossa kesät talvet. Vielä kun olen ihan oikiksen alusta asti yrittänyt vähän tehdä opintoja normaalia nopeammin enkä kuitenkaan ole halunnut päästä tenteistä läpi ihan vain rimaa hipoen, niin olihan se välillä aika rankkaa! Ihanaa, että tarjoutui tällainen tilaisuus ottaa vika vuosi rennommin ja tehdä koulujutut (kuten joulun jälkeen aloitettava gradu) ihan rauhassa ja kunnolla :)

Tiistaina pitäisi mennä jutskaamaan proffan kanssa gradun aiheesta. Oon sitä tän alkusyksyn nyt arponut ja stressannut. Aiheen pitäis tietysti olla mua kinnostava ja sellanen, josta löytyisi oikeasti jotain relevanttia tutkittavaa. Lisäksi siitä ei mielellään sais olla tehty graduja pariin vuoteen ja olis hyvä, jos lähdeaineisto ei olisi liian vaikeesti saatavissa. Ahdistaa, kun ei ole oikein vielä löytynyt just mulle sopivaa aihetta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)