keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Normilenkillä pitkästä aikaa :)

Vihdoinkin jaksoin taas lähteä juoksentelemaan ihan huvikseni :) Juoksin nyt ensimmäistä kertaa täällä uuden kodin ympäristössä. Viimeks oon tainnut käydä normaalilla lenkillä joskus elokuun puolella!

KuntoPlussan sivuilta löysin hyvän juoksureittioppaan, johon muut samalla alueella asuvat on merkinneet omia reittejään. Valitsin sopivan pituisen reitin ja lähdin sitä sitten juoksemaan. Tosin eksyin jo ensimmäisen kilometrin kohdalla! Yhtäkkiä olin jonkun asuinalueen pikku kujilla kipittelemässä. Onneks meidän kodin vieressä on yks tosi korkea kerrostalo, joka vilahteli aina välillä talojen ja puiden välistä, niin että löysin takas kotiin :)

Tuntui todella kevyeltä ja mukavalta juosta. Vauhti ei ollut hirmuinen ja syke oli 2/3 lenkistä 145 paikkeilla. Sitten päätin vähän kiristää tahtia ja sykekin nousi mukavasti 160 hujakoille. Vitsit, että mä kyllä tykkään juoksemisesta! :D

Päivän lenkki
Pituus: 5,9 km
Aika: 38 min 39 s
Keskisyke: 149
Max syke: 167
Kulutetut kalorit: 261

Olin kyllä varautunut sellaseen 1 h lenkkiin, mutta näissä uusissa maisemissa juostessa on vaikea arvioida lenkin kestoa. En myöskään halunnut lähteä juoksemaan sattumanavaraisesti ihan mihin vaan katuja pitkin, joten tulin kotiin :) Pidin kyllä ympäristöstä kovasti, vaikka suurin osa lenkistä olikin kadulla. Osa kulki pienen puiston läpi, joen vieressä.

Thomas toi mulle eilen Pirkan pakaste-sushia, niin kuin toivoin, muuta en kerennytkään syödä sitä. Säästyi siis tälle päivälle :) Tuleekohan telkusta jotain hyvää tänään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)