perjantai 21. lokakuuta 2011

LUSH-licious!

Kävin eilen Lushin myymälässä bloggaajille suunnatussa talvituote-esittelyssä. Oli oikein kiva tilaisuus, sain myös vuoden ensimmäiset glögit ja piparit :) Talveksi on tullut vaikka mitä ihania uutuuksia!

Mä olen ollut ihan innoissani Lushin tuotteista jo pari vuotta. Alkujaan ihastuin kylpyvaahtoviipaleisiin, himokylpijä kun olen. Viipaleet tuoksuu aivan ihanalta ja se vaahto!! Ihanan runsas vaahto, joka kestää ikuisuuden :) Lushin tuotteiden parhaat puolet on mielestäni niiden ihanat tuoksut, jotka ei kuitenkaan ole sellaisia liian esanssisia ja keinotekoisia niin, että niistä sais päänsäryn. Lisäksi tuotteet on hoitavia ja luonnonmukaisia.

Jos mä olen ollut oikein kiltti tyttö - päässyt läpi tentistä tai saanut harjoitusseminaarityön kirjoitettua - on se nimenomaa Lushin tuotteet, joilla mä itseäni palkitsen. Ihan vain joitain pientä ja ihanaa käyn hakemassa itselleni palkinnoksi :)

Tässä eilen mukaani tarttuneita ihanuuksia:

- Chilli Tingle Lip Tint - Runsasvärinen ja hoitava huulivoide. Tuoksuu ihanasti kaakaolta.



- Glögg suihkugeeli - Siis glögin tuoksuinen suihkugeeli :D Täytyypä kokeilla..



- Bûche de Noël kasvojenpuhdistusaine - Tuoksuu hauskasti kaurapuurolta. Tätä voi kuulemma käyttää myös naamion tapaan vaikka saunassa. Kokeilen tätä illalla :)



- Buffy ja Aqua Mirabilis vartalovoit - Nämä kaksi on mun suosikkituotteitani! Käytän niitä suihkussa koko vartalon kuorimiseen. Alempi on mantelintuoksuinen Aqua Mirabilis ja päällä selluliitille kyytiä antava Buffy. Sain myös kätsyn säilytysrasia näille :)



- Snowcake saippua - Tämä tuoksui uutuustuotteista ehdottomasti ihanimmalta! Kävin äsken pesemässä kädet ja nyt en voi muuta kuin koko ajan nuuhkia käsiäni :D Päällä on kultaväriä tuomassa vähän luksusta elämään. Manteliöljy tekee hyvää syyssään karhentamille käsille.



- Northern lights saippua - Etenkin Thomas ihastui tähän saippuaan, koska se tuoksuu niin raikkaalta ja kirpeältä. Väri on kyllä aika ärjy! :D



- Australian Igloo sokerikuorinta vartalolle - Tässäkin on ihana ja jännästi epätavallinen tuoksu. Palan sisällä on hoitava kookosöljysydän.


Odotan oikein innolla, että pääsen illalla saunomaan ja kokeilemaan näitä ihanuuksia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)