lauantai 24. maaliskuuta 2012

BodyCombat

No löytyipä viimein taas tunti, jolla tuli hiki ja josta tykkäsin ihan hulluna :) BodyCombat menee kyllä ehdottomasti lempparijumppieni joukkoon BodyPumpin ja NTC:n kanssa. Oon harrastanut aikasemmin potkunyrkkeilyä ja siitä oli paljon hyötyä lyönti- ja potkutekniikoiden kanssa nyt ekalla Combat tunnilla.

Tässä taas viimeaikaisia treenailuja Heiaheiasta. Kiva, että on värikästä, eikä niin kuin aikasemmin on ollut juokseminen-juokseminen-bodypump -tyyliin :) Oon ajatellu kokeilla kaikkia SATSin jumppia ainakin kerran, ihan vaan jos sieltä löytyisi jotain uusia ihanuuksia.


Kauhukseni huomasin, että paino on noussut viime viikkoina melkein 2 kiloa! Toisaalta haluan elää siinä uskossa, että se on vaan tää lihasmassa, joka on kasvanut :D En oo ikinä seurannut painoani mitenkään aktiivisesti ja oon aina ajatellut, että samapa se, mitä vaaka näyttää, kunhan peilikuva miellyttää. Enkä mä taida nytkään tosta painosta alkaa stressaamaan, koska ihan selkeesti voin jo nähdä ahkeran salitreenin vaikutukset habassa ja hartioissa (just joo..) :D


1 kommentti:

  1. Bodycombat on ehdottomia suosikkejani ryhmäliikuntatunneista! Mulla ei ole jäsenyyttä minnekkään, joten en pääse heilumaan. Mutta joka kerta mulle tulee selkälihakset kipeiksi! Hassua sinänsä, koska jalat saavat enemmän rasitusta, mutta osoittaa kai sen, mikä on heikoin kohta vartalosta :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)