sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Mitäpä tässä...

Oon oikeestaan vasta viime kesänä alkanut syömään säännöllisesti aamupalaa. Sitä ennen en koskaan jaksanut tai kerennyt syödä aamupalaa - töissä saatoin tehdä itselleni näkkärin juustolla ja metukalla ennen kuin aloin hommiin. Nykyisin mun lemppari aamupala on Elovena pikapuuro, jonka teen rasvattomaan maitoon ja lisään pari ruokalusikallista soijarouhetta ja pakastemarjoja. Pitää kyllä hyvin nälän poissa pari-kolme tuntia :) Lisäksi otan aina aamuisin vitamiiniporetabletin ja kahvia. Viime viikolla ei saattunut olemaan maitoa, jotan jouduin hätävarana juomaan aamukahvini vanilijakastikkeen kera :D Aika erikoinen makuelämys, etten sanois. Tänään kahvinpurut oli päässyt loppumaan, mutta onneks meillä on hätävarana kaapissa pikacappuccinoa :)



Tänään on illemalla mun pikkusen kummitytön 2-vuotissynttärit <3 Mennään vähän juhlimaan ja syömään kakkua. Näillä treenailumäärillä oon kyllä kakkuni ansainnut :D No oikeestaan mä kyllä söisin kakkua vaikka en olis treenannut yhtään... aina löytyy joku hyvä tekosyy, minkä nojalla saa helliä itseään :)

Graduni on jäänyt ihan unholaan! En oo edes avannut tiedostoa viime viikkoina, mutta lopullinen palautuspa onkin vasta 10.4. Näillä näkymin saattaisin valmistua 4.5., mutta jos en siihen mennessä oo saanut työpaikkaa, niin pidän vielä paperit sisällä ja nostelen opintotukea :) Gradun sijaan oon viime viikolla kirjoitellut yhtä artikkelia, joka julkastaan Helsinki Law Review'ssä toukokuun lopulla. Kaikelaista lisästressiä sitä itselleen pitääkin haalia :) Huomenna käyn kirjastolla tarkistamassa viimeiset hallituksen esityksen sivunumerot ja sitten laitan artikkelin eteenpäin (ja jatkan gradun viimeistelyä... huoh...)


1 kommentti:

  1. Minäkin söin yhdessä vaiheessa puuroa aamuisin, mutta tajusin, ettei se minulla pidä nälkää yhtä hyvin kuin ruisleipä ja hedelmä. Tai sitten keitin sitä liian vähän :). Ihana lautanen sinulla!

    Ps. sun liikuntainnostus motivoi! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)