keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Vauhtia juoksumatolla

Kävin tänään juoksemassa juoksumatolla, vaikka sitä inhoankin. Tein ensin salitreenin jaloille ja ylävartalolle ja sen jälkeen juoksin 30 min niin, että viiden minutin välein lisäsin vauhtia 0,5 km/h. Alotin 8,5 km/h, joten viimeiset 5 minuuttia juoksin vauhdilla 10,5 km/h!! Niin kovaa en oo varmasti ikinä juossu :D Pitää kuitenkin nyt ruveta kehittämään vauhtia, jos ikinä meinaan puolmaratonia edes lähellekään 2 tuntiin juosta.

14.3.2012 Juoksumatolla
Kesto: 30 min
Pituus: 4,7 km
Keskisyke: 162
Max syke: 176
Kulutetut kalorit: 331

Salitreenissä oon nyt jo uskaltanut lisätä painoja runsaastkin. Einten mua siinä painojen lisäämisessä ahdistaa se, että jos ottaa liian isot painot ja sitte on niin noloo, kun ei jaksakaan :D Ihan kun kaikki kyyläis juuri mua ja sitä millä painoilla teen mitenkin monta toistoa...

Keksittiin Thomaksen kanssa ihana idea, että tässä jonain tulevana viikonloppuna se kokkaa mulle oikein kunnon "ravintolaillallisen" kotona ja seuraavana viikonloppuna sitten mä Thomakselle. Tarkotuksena on suunnitella menu, jossa on alkuruoka, pääruoka ja jälkkäri, sekä valita tietenkin sopivat viinit :) Toinen saa vaan istua pöydässä ja ruoka tulee eteen lautasella :) Vähänkö mua jo jännittää, että mitä kokkaan, mikään MasterChef kun en oo. Jälkiruuaks haluan ainakin tehdä panna cottaa, NAM!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)