keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Tunnustus :)

Sain ekan tunnustukseni izzieltä :)


1. kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2. kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.
3. lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.


1. Tykkään akvaariosammakoista, joita mulla on ollut elämäni aikana 5 kpl: Friday, Monday, Rush hour, Titi-Uu ja Histamiini.

2. Oon todella huono muistamaan laulujen sanoja mutta tykkään lauleskella - niinpä keksin ite ihan mitä tahansa pöljiä sanoja tarttuviin melodioihin.

3. Itken usein, kun katon eläinlääkärisarjoja.

4. Oon järkyttävä sottapytty ja inhoan siivoomista. Mun mielestä asiat (vaatteet, kirjat, ponnarit..) voi jättää just siihen, mhin ne sattuu putoamaan ja siitä ne myös löytää, kun tarve vaatii.

5. Meen sekä arkisin että viikonloppusin nukkumaan (tai ainakin sänkyyn köllimään) jo klo 9 jälkeen.

6. Nimeän esineitäni. Mulla on ollut kukkateline nimeltänsä Bettiina Moore, karvalakki Elviira Arhippa, kelsiturkki Nyyrikki Ruppana, säkkituoli Ele Fantti, villakangastakki Gestapo, kännykkäkotelo Äbyli...

7. Ihan parasta on herätä aamulla, syödä aamupalaa ja mennä takas nukkumaan :)

Tunnustuksen haluan antaa oikeastaan vain muutamalle blogille, joita seuraan:

1. Ainon blogi - tarinoita treenaamisesta
2. Hetki elämästä
3. Banniina

Viime aikoina olen myös saanut muutaman uuden lukijan :) Kiitos teille ja toivottavasti viihdytte :)



1 kommentti:

  1. Titi-Uu!:) Minun siskoni nimeää kanssa esineitä. Heillä on esmes robotti-imuri nimeltään Alfred:D

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)