torstai 22. maaliskuuta 2012

ShBam

Kävin tänään ekaa kertaa Sh'Bam tunnilla. En yleensä tykkää tanssitunneista, koska mulla on ihan älyttömän huono koordinaatiokyky enkä vaan yksinkertaisesti opi niitä koreografioita :) Sh'Bamin askeleet oli kuitenkin melko helppoja. Vähän ehkä liian lässyttelyä mun makuun, koska oon kyllä sillä kannalla, että kun salille tai jumppaan mennään, ni siellä on sitte kans tultava hiki ja sen on tehtävä kipeää :D Sh'Bamissa sykkeeni nousi tuskin kertaakaan yli 160.

Huomiselle oon varannut core- eli keskivartalo tunnin, joka kestää 30 min. Sen jälkeen aion käydä salilla tekemässä jalka- ja ylävartalotreenin.

Tänään olis ollut ihana ilma käydä juoksemassa, mutta menin kuitenkin tonne jumppaan. Vähän alkaa jo hirvittää se toukokuun HCR!!! Onneks en oo vielä maksanut sitä maksua, niin saatankin feidata sen kokonaan... hahaa! :D

5 kommenttia:

  1. Hehe sit sulla on tosi hyvä koordinaatio jos ne oli susta suht helppoja :D Tanssi ei oo pätkääkään mua varten, mutta ystävän houkuttelemana kävin kerran kyseisellä tunnilla. OIVOI. Kaikki oli hyvin, jos tein vain jaloilla tai vain käsillä, mutta jos yritin yhdistää hommat niin mönkään mäni (tai päin kanssatanssijaa). Jatkossa pysyn tutussa ja turvallisessa bodypumpissa.

    VastaaPoista
  2. Mä pysyn tansseissa mukana niin kauan, kunnes pitää kääntyä :D Kyllä pumppi on munki suosikkijumppa!

    VastaaPoista
  3. Ei ei, älä ny feidaa mitään! Itsekin olen vasta (tän kauden osalta) aloitellut juoksua, kun talvella innostus oli mitä oli ja kesäkuun alussa ajattelin juosta Paavo Nurmen puolikkaan. En mäkään vielä ilmoittautunut ole ;) että kai sitten pidän jotain takaporttia auki. Mut vielä ehtii hyvin, eiks niin!? :D Tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. Kiitos ja tsemppiä sullekin :) Kyllä vielä varmasti ehtii ruveta treenailemaan, onhan HCR:n vielä noin puoltoista kuukautta aikaa. Kyllähän mulla peruskunto on ihan ok ja kokoajan oon kuitenkin vähän liikkunut. Tiedän kyllä jaksavani juosta sen 21 km, mutta olisin halunnut parantaa aikaa siihe 2 h 15 min, mikä alkaa vaikuttaa melko mahdottomalta näillä olemattomilla juoksumäärillä! :D

    VastaaPoista
  5. Mä taas en voinu sietää tota tuntia; tylsät koreografiat, jotka tuntui lähinnä huonolta Zumban matkimiselta. Toisaalta tähän mun kokemukseen vaikuttaa myös se, että käyn tanssitunneilla "oikeassa" tanssikoulussa.

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)