tiistai 27. maaliskuuta 2012

Juoksupaniikki

Apua! Kävin eilen juoskumatolla Running-tunnilla juoksemassa ja meinasin kuolla! 45 min, 6 km ja mä haukoin henkeä ja olin munakoison värinen! Luulin, että nää jumpat, joissa nyt oon käyny, olis edes vähän pitänyt juoksukuntoakin kuosissa, nyt kun en oo saanut aikaseks mennä ulos juoksemaan. Mutta eihän niissä samanlaista jatkuvaa rasitusta kuitenkaan tuu kuin juostessa.. Nyt iski paniikki HCR:n suhteen! :D

Huhtikuusta tulee mielenkiintoinen. Sain työpaikan lakimiehenä loppukevääksi yhdestä asianajotoimistosta. Lisäks mun pitäis nyt tarttua itseäni niskasta kiinni ja kirjottaa se hemmetin gradu valmiiks! Ja pitäis treenata HCR:ää varten. Ja ottaa aurinkoa :)

Oon kohtapuoliin lähdössä NTC Get Strong -tunnille, josta tykkäsin viime viikolla ku hullu puurosta :) Sen jälkeen yritän saada ajan kampaajalle. Thomas nauraa mulle, että oon jo tuhalnnut ekan palkan ennen kuin työt edes alkaa, mikä on ihan tottakin :) On vaan niin paljon kaikkia ihania juttuja, joita pitää saada :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)