keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Eka työpäivä

Oon ihan naatti! Olin siis ekaa päivää uudessa työpaikassa ja paitsi että mua jännitti uudet ihmiset ja tilanteet sinänsä, niin pomo iski heti käteen nipun papereita ja pyysi luonnostelemaan asiakirjoja, joista en oo koskaan kuullukaan! :D Katselin mallia vanhoista tiedostoista ja tein parhaani :)

Mulla oli varattuna tälle päivälle piloxing-tunti, mutta töissä meni heti niin pitkään, että jouduin perumaan sen. Huomiselle mulla on varattuna spinning-tunti tai ainakin meen salille, jos en tunnille kerkeä. Eilinen NTC Get Strong -tunti oli vähän pettymys. Viime viikkoisella tunnilla tehtiin paljon perus askelkyykkyjä, punnerruksia ja muuta mukavaa. Eilen oli toinen ohjaaja ja nyt olikin paljon hyppyjä ja muuta ei niin mukavaa (mm. yhden jalan kyykkyjä, jotka on mulle ihan turhia koska en vaan pysty kyykkäämään yhdellä jalalla!). Reidet ei oo tänään yhtään kipeet, mikä on musta sen merkki, että treeni ei oo mennyt perille.

Nyt lähden saunaan rentoutumaan ja jänskättämään huomista työpäivää :) Aika kivaa vaihtelua (6 kk "työttömyyden" jälkeen), että saa/pitää taas miettiä, mitä sitä oikein pistäis aamulla päälle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)