maanantai 8. elokuuta 2011

Henkisesti blondi

Oon huomenna menossa kampaajalle - viime kerrasta alkaakin olla jo melkein vuosi! :D Oon ajatellut, että haluaisin leikata taas otsatukan, koska pipot näyttää mulla niin paljon paremmilta ostatukalla. Ajattelin, että pitkä ja ihan suora otsis voisi olla kiva. Etsin netistä vähän kuvia.




Mulla on aiemmin ollut vino sivuotsis, joka oli myös ihan kiva, mutta koska käyn niin harvoin kampaajalla, niin silloin kun sitten käyn, niin haluan aina jotain uutta :D Värikin pitäisi vielä miettiä... luultavasti vaaleita raitoja tähän tummaan tukkaan, haluan nimittäin takasin blondimmaksi :) Tää tumma värihän tuli vähän vahingossa, koska olin vaalentamassa jo melko vaaleita hiuksiani ja niinhän se meni sitten keltaseks ja oli pakko pelastaa tilanne värjäämällä koko pää tummaks. Oon kyllä tykännyt tästä tummastakin, mutta en jaksais koko ajan olla värjäämässä tyveä piiloon ja oon kuitenkin henkisesti täys blondi! :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)