sunnuntai 7. elokuuta 2011

Minä olen Monsteri-pizzani ansainnut!

Kolmannet lätkätreenit kolmen päivän sisään! Nyt on reidet muuten jumissa, vaikka eilen venyttelinkin oikein huolella.

Päivän treenit
Kesto: 1 h
Keskisyke: 160
Max syke: 179
Kulutetut kalorit: 443

Oon ollut tän viikonlopun niin ahkera, että päätin palkita itseni Monteri-pizzalla. Saan sen tällä kertaa ilmatteeks, koska viime kerralla Kotipizza onnistui viidestä vapaavalintaisesta täytteestä unohtamaan kaksi! :D Lisäks meinaan pitää huomisen ja tiistain täysin lepopäivinä - urheilun suhteen siis. Töistä mulla on jälleen viikko lomaa, mutta torsaina on kesätentti, jota oon stressannut oikeestaan koko kesän. Koko tenttialue (n. 300 sivua) on kyllä jo kerran luettu, mutta vielä pitää opetella ne luetut asiat. Niin ja tiistaina on vihdoin kampaaja, jonka varasin jo yli kuukaus sitten. Kahden värin värjäys ja leikkaus on suunnitelmissa :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)