tiistai 9. elokuuta 2011

Uusi tukka

Tiedättehän, kun on just tullut kampaajalta ja tekis mieli vaan seistä peilin edessä ja näplätä uusia hiuksiaan. Mulla on just sellanen tunne tän uuden otsatukan kanssa :) Mulla on tossa otsalla aika kova pöyrre ja otsatukka vaatisikin vähän prässäämistä, että se pysyis suorassa! Mulle laitettiin paljon vaaleita raitoja, ja tossa kuvassa hiukset näyttää aikalailla punaisemmalta kuin ne todellsuudessa on :)


Saa nähdä kuinka kauan kestän tätä otsista, kun nytkin tuntuu, että se koko ajan kutittaa silmissä :D Onneks ton saa melko pienellä kasvatuksella laitettua semmoskes sivuotsikseks, joka mulla on aikasemminkin ollut, ja joka on ehkä vähän vaivattomampi :)

4 kommenttia:

  1. Kiva otsis! :> Sun innoittamana aloin myös miettiä, pitäisikö pipokaudelle leikkauttaa sittenkin otsis, vaikka just oon yli puoli vuotta kasvattanut sitä pois.... :). Anyway, kiva otsis ja kiva väri sulla!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :)

    Vähän oudolta toi vielä tuntuu, mutta eiköhän siihen totu :) Pipokaudella otsis on just paras - ei näytä niin munapäältä :D

    VastaaPoista
  3. Ihana otsis, sopii sulle hyvin:) Itse haaveilen aina otsatukasta, mutta mun otsa rasvoittuu niin helposti, että otsiksen pitäminen tuntuu kamalan työläältä.

    Kateellinen iloittautuu siis:)

    VastaaPoista
  4. Kiitos M :) Vähän hankala toi on myös juostessa ja jääkiekossa, kun en todellakaan kaipaa hikistä otsista silmille roikkumaan :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)