tiistai 2. elokuuta 2011

Polveen sattuu :/

Nyt saa jäädä juokseminen vähäks aikaa (siis ainakin loppuviikoks), koska polvi on niin kipeenä :/ Onhan se vähän särkenyt tässä muutaman viikon ajan aina juostessa, mutta tänään käytiin ihan kevyellä kävely/hölkkä lenkillä Thomaksen kanssa ja särki aika kovasti. Toivottavasti se kipu menee lepäämällä pois, eikä haittaa pe-su lätkätreenejä, joita oon odottanut ihan innoissani! :D

Tilasin Hennesiltä lyhyemmät juoksushortsit ja ainakin tällasella kevyellä lenkillä olivat hyvät - ei kiristäneet, hiki ei näy ja ennen kaikkea lahkeet ei nousseet koko ajan ylös, niinku pelkäsin :) Hintaa oli vaan 10€ ja näissä on jopa pieni taskukin sisäpuolella. Taidan harkita myös Hennesin pitkien urheilutrikoiden ostamista, kaikki muut trikoot mulla on Stadiumilta saatavaa SOC-merkkiä.


Päivän lenkki
Pituus: n. 7,3 km
Aika: 59 min 1 sek
Keskisyke: 122
Max syke: 147
Kulutetut kalorit: 277

Olin ihan naatti, kun pääsin tänään töistä. Jotenkin viikonkin lomalta töihin palaaminen vie kaikki mehut ja 10-18 vuorot on musta muutenkin inhottavia. Olin vähän jälkeen seitsemän kotona, lepäsin 15 minuuttia ja sitten jo lähdettiinkin lenkille. Onneks olin luvannut Thomakselle, joka tykkää käydä aamupäivällä juoksemassa, että tuun sen kanssa illalla, niin ei sitten tullut luistettua :)

Huomenna voisin (jos vaan töiden jälkeen jaksan) kirjottaa enemmäni siitä Nike+:sta, jota oon nyt tässä muutaman viikon testaillut. Nyt kuitenkin rentoutumaan hetkeks ennen ku pitääkin taas jo mennän nukkumaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)