perjantai 5. elokuuta 2011

Lätkäkauden avaus :)

Ihanaaa!!! :D Tänään oli ekat lätkäharkat tänä kautena :) Mahtavaa päästä taas jäälle jengikavereiden kanssa! Pelkäsin vähän tota mun selkää, että miten se kestää, mutta hyvinhän kaikki meni :) En jarrutellut liian töksähtävästi, enkä ottanut kauheita spurtteja, mutta huomisissa harkoissa voisin päästellä jo vähän menemään! :D Polveakaan ei särkenyt liiemmin.




Oon nyt pelannut puoltoista vuotta naisten harrastekiekkojoukkueessa, jossa keski-ikä on abt. 40, eli mä oon aikalailla nuorimmasta päästä. Viime kaudella me osalistuttiin Eteläisen alueen harrasteliigaan ja todella tiukassa finaaliottelussa jäätiin sarjassa hopeelle :) Se oli kuitenkin ihan mieletön suoritus meidän joukkueelta, koska osa pelaajista oli laittanut hokkarit ekaa kertaa jalkaan vasta kauden 2009 alussa.

Mä olen pelannut ringetteä kuudennelta luokalta ysi luokalle asti, joten mulla oli vähän pohjaa lätkäharrastusta alottaessani. Oikeestaan kehtaan melkein ehkä sanoa, että oon kenties nopein, tai ainakin toiseks nopein luistelija meidän joukkueessa :D Kiekon käsittely onkin sitten vähän hankalaampaa. Mutta sehän tossa harrastuksessa onkin niin hauskaa, että siinä voi kehittyä kovalla vauhdilla. Lisäks meidän joukkue on ihan MAHTAVA! Jäällä vaihdetaan harjotusten välissä korvapuustien reseptejä ja kikatellaan muita naisten juttuja. Meidän miesvalmetajalle voi kyllä nostaa peukut pystyyn, että se kestää tällasta akkalaumaa :D

Urheilun kannalta lätkä on todella hyvä. Siinä tulee otettua spurtteja - kerrankin yksissä harkoissa maksimisyke oli yli 200 ja kaloreita paloi niissä 1,5 h harkoissa yli 800. Ja parasta on se, että ei tunnu yhtään siltä, että nyt pitäis pakolla mennä urheilemaan, vaan niissä harkoissa on oikeesti hauskaa ja urheilu tulee siinä sivussa, jos ymmärrätte, mitä tarkotan.

Päivän treenit
Kesto: 1 h
Keskisyke: 158
Max syke: 179
Kulutetut kalorit: 398



Rakkaat räkäiset luistimeni :) En uskalla ostaa uusia, koska pelkään, että niiden myötä menetän rasvatun salaman nopeuteni!

1 kommentti:

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)