sunnuntai 14. elokuuta 2011

Lätkässä

2 h lätkäharkat takana. Olipahan rankkaa, mutta hauskaa :D Oon huomannut lätkäharkoissa kuinka hemmetin ankara mä oon itselleni. Mulla saattaa koko treenit mennä ihan pilalle, jos mokaan jotankin pahasti, niin kuin tänään pääs käymään: pelattiin harjotuspeliä koko kentällä ja mä pakkina ollessani syötin suoraan vastustajan lapaan ja se teki maalin. Mä oli ihan hajalla ton virheen jälkeen ja lähdin ovet paukkuen vaihtoon, vaikka kyseessä oli kuitenkin vaa joukkueen sisäinen harkkapelailu. Onneks sain kuitenkin kasattua itseni ja hetken vaihtopenkillä mutisemisen jälkeen menin taas kentälle palloilemaan :)  Viime kaudella mulla oli koko jääkiekkoura katkolla, koska koin nii hirveänä loukkauksena sen, että mut siirrettiin ykkösketjusta kakkoseen! :D Kasva hei aikuiseks Anne... :D

Tykkään lätkästä ihan sikana ja haluaisin olla siinä tosi hyvä. Lätkä on niin erilaista kuin esimerkiks juokseminen, koska siinä on kokonainen joukkue, jota pitää ajatella. En todellakaan halua olla se joukkueen heikoin lenkki! Vaikkä tää meidän harrastejoukkue ei mitenkään kovalla tasolla pelaakaan, ja tarkoituksena on nimenomaan pitää hauskaa jäällä, niin kyllä mä silti haluaisin ja yritänkin kovasti koko ajan kehittyä. Osittain lätkän takia mä oon ruvennut juoksemistakin harrastamaan: haluun olla hyvässä kunnossa ja jaksaa luistella! Täytyy vielä kehittää tota henkistä puolta ja ennen kaikkea saada itsevarmuutta jäälle, niin eiköhän se siitä :)

Päivän treenit
Kesto: 2 h
Keskisyke: 151
Max syke: 176
Kulutetut kalorit: 806 kcal

En kerennyt ennen harkkoja syömään kunnon ruokaa, koska tultiin niin myöhään venelltä. Söin vaan pari Vaasan jälkiuuni Ruispalaa (ihan mun herkku ruikkaria!) kylmäsavulohisiivuilla ja raejuustolla. Tein nyt vähän tuhdimman ja vielä herkullisemman iltapalan: jugurttia ja rahkaa (kyllä niitäkin tuolla pohjalla oikeesti on! :D), mysliä, pakasteviinimarjoja, kiwiä, tuoreita mustikoita ja viinirypäleitä :) NAM! Oletteko muuten löytäneet jotain hyvää, mutta terveellistä mysliä? Musta tuntuu, että kaikissa mysleissä (ainakin niissä, joita tossa meidän lähikaupassa on) on aina sikana sokeria. Ostin nyt tommosta, jossa on 80% täysjyvää, mutta edelleen aika paljon sokeria.





2 kommenttia:

  1. Mysliä on helppo tehdä itse. Laittaa uunipellille leivinpaperin päälle, leseitä, hiutaleita, pähkinöita ja kuivattuja marjoja oman maun mukaan. Päälle valuttaa (öljyä, jos haluaa) ja juoksevaa hunajaa. Paahtaa uunissa vähän käännellen 20 min 170 astetta. Saa tehtyä isojakin satseja ja taatusti hyvää ja tosi helppoa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä :) Täytyypä kokeilla tota!

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)