lauantai 11. kesäkuuta 2011

Let the grilling begin!

Se on lomaLOMAlomaLOMA! :D Heräsin tänään kahdeksan aikaan ja heti kävin partsille ottamaan aurinkoa :) Mulla oli tarkoituksena lähteä aamulenkille klo 7 aikaan, koska sillon olis ehkä vielä vähän viileämpi, mutta yllättäen kellon soidessa ei sitten huvittanutkaan herätä  :D Yritän kuitenkin illemalla käydä edes kävelemässä. Mulla oli muuten eilen jalassa ne Reebokin Easytone-kengät, kun olin pelaamassa tennistä ja sulkista. Nyt kyllä tuntuu pakaralihaksissa vähän enemmän kuin normaalisti, joten luulen niiden kenien olevan ihan tehokkaat. Teen vielä lisää empiiristä tutkimusta aiheesta :)

Rupesin nyt jälleen lukemaan viimeisintä Harry Potteria, koska viimeisen leffan toka osa tulee teattereihin heinäkuussa ja haluan muistaa mitä kirjassa tapahtuu :)


Koin myös kauhunhetkiä aamulla, kun makoilin ihan rauhassa auringossa ja yhtäkkiä paksu kissani raahas mun viereen pyristelevän ja kituvan räkättirastaan!!! Siinä vaiheessa lensi kyllä Potteri kaaressa nurtsille ja minä juoksin kiljuen sisälle. Luultavasti lintu kuitenkin selvisi elossa - ainakaan mitään raatoa ei näkynyt pihalla... 



2 kommenttia:

  1. Kissoilla on paha tapa olla verenhimoisia otuksia juuri sellaisina hetkinä, jolloin niiden odottaa olevan kehrääviä karvapalloja. :D

    VastaaPoista
  2. Totta! :D Mutta eipä ollut eka kerta kun kissani raahaavat saaliitaan mulle näytille: viime kesänä pieni ruipelo kissani toi yöllä SÄNKYYNI kuolleen hiiren! Siitä synty melkonen paniikki ja kaaos! :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)