perjantai 15. heinäkuuta 2011

Friday night's puzzle

Siis ihan oikeesti! Nyt mä oon jälleen virallisesti saavuttanut yhden vanhuuden rajapyykin! Olin kaikessa rauhassa alottelemassa 1000 palan palapeliä, jonka Thomas oli mulle Lidlistä yllätyksenä ostanut (muutaman hienovaraisen vinkkauksen jälkeen :D). Pikkusisko tuli siihen ja laukas: "Siis nyt on perjantai-ilta ja sä rakennat kotona palapeliä." :D Olin oikein töissä himotellut ja ajatellut, kuinka sitten pääse illemmalla alottamaan moneen vuoteen uutta palapeliä. No joo, onhan se jos noin ajattelee, niin vähän säälittävää, mutta toisaalta en tänään ois kyllä mitään muuta jaksanutkaan tehdä - sen verran rankkaa toi töihin paluu! Palapeli, verkkarit ja tölkkipersikoita, muuta en tänä perjantaina tahdo. Paitsi ehkä myöhemmin vielä polkea kuntopyörällä, kun sateeseen ei huvita lähteä juoksemaan :)

Oon aina tykännyt ihan sikana palapeleistä. Niitä on niin ihanan rentouttavaa tehdä. Voi ajatella kaiken maailman ajatuksia tai kuunnella musaa... Musta on valokuvia, joissa 4-5 vuotiaana istun ehkä joku 50 palasen Maija mehiläis -palapelin ääressä niin keskittyneenä (tai varmaankin ihan muissa maailmoissa :))




Tänään herkkulakkoni joutui töissä kyllä niiiiin koetukselle! Työkaveri jäi kesälomalle ja tarjosi sen kunniaks töissä Ben & Jerry's jäätelöä litran tonkan, kahta eri makua! Kuola valuen join siinä sitten vettä, kun muut herkutteli, mutta en sortunut, en!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)