keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Tylsä työpäivä / Kiva lenkki :)

Oon nyt ollut kolme päivää loman jälkeen töissä, ja taas ihan loman tarpeessa. Töissä on aivan sika hiljasta, koska kaikki on lomalla. Vain mä en. Ja pari muuta assaria... Karkit senkun huutelee mun nimeäni vastaanotosta, samoin keksit. Keksejä töissä on valehtelematta toistakymmeentä eri laatua - kaikki vain kädenojennuksen päässä! Mutta mä en sortunut! :D Näinhän se aina menee (kokemuksesta tiedän), että eka viikko herkkulakossa on yhtä piinaa, sen jälkeen helpottaa ja kohta ei edes muista koko juttua :)


Vastaanoton herkkulaarit :P
Lähdettiin työkaverin kanssa työpäivän päätteeks lenkille. Juostiin ihan hitaasti, jotta pystyttiin samalla jutskaamaan. Ilma oli just hyvä, sellanen puolipilvinen eikä liian kuuma. Tykkäsin todella paljon juosta vähän uusissa maisemissa, eikä aina vaan tolla samalla purtsalla. Vois kyllä useamminkin harrastaa lenkkeilyä jonkun kanssa, siinä höpötellessä kun aika ja matka menee ihan siivillä. En tiedä, olisinko saanut piiskattua itseäni juoksemaan edes 7 km tän ällöttävän tylsän työpäivän jälkeen! Nyt kuitenkin kierrettiin Tervasaari ja Töölönlahti. Matkalle osui oikeestaan vain yksi ylämäki, eikä sekään ollut kovin paha :) Reidet oli aamulla vähän jumissa eilisen bodypumpin takia ja nyt ne on vielä enemmän jumissa! :D Huomenna on sit urheilun suhteen lepopäivä :)

Päivän lenkki
Pituus: n. 9,5 km
Aika: 1 h 13 min
Keskisyke: 139
Max syke: 158
Kulutetut kalorit: 457 kcal

Kohta mun pitää ostaa uudet juoksukengät. Oon jo jonkin aikaa miettinyt ostavani Reebokin Runtonet, mutta ongelma on se, ettei niitä tunnu löytyvän kaupoista. En haluais myöskään tilata niitä netistä ilman, että saan sovittaa ensin. Alkoi tänään asfaltilla juostessa tuntua, että nykyisistä kengistäni on vaimennukset lähes kadonnu - sen verran tärähti askel. No, onhan ne jo puoltoista vuotta mulla ollukin :)

Löysin vielä muutamia kypsiä metsämansikoita :) Miten ne voikaan olla niin sulosen säkösiä ja ihanan makusia :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)