sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

My precious

Ajattelin tehdä postauksen lempparikoruistani, jotka mulla on lähes aina käytössä :) Tietysti on myös kasapäin kaikenmaailman helyjä, mutta ne lojuu suurimman osan ajasta laatikon pohjalla :)

Kihla- ja vihkisormukset on yleensä aina sormissa (paitsi nyt ne on jostain syystä vahingossa unohtunut muutaman kerran, kun oon lähtenyt bilettämään :D)


Sydän kaulakorun sain Thomakselta kun oltiin oltu vuosi kihloissa, se on mulla yleensä aina kaulassa. Toinen lemppari kaulakoru on rippiristi.


Helminauhan oon saanut isältäni joskus pienenä ja toi samainen koru mulla oli kaulassa häissäni.


Pandora/Lovelinks-rannekorun sain Thomakselta noin vuosi sitten. Itse olen ostanut rannekoruun ainoastaan pienen ristin, muuta pallukat on Thomakselta ja yksi pikkusiskolta.


Uusin ostos on pöllösormus, johon ihastun heti kun näin sen ja niinhän se piti sitten ostaa - pöllö kun oon! :D



Siinäpä ne. Korviksia oon jostain syystä kauheen huono käyttämään, vaikka reikiä korvissa on (ollut) yhteensä 8. Onko teillä koruja, jotka on lähes aina käytössä, koska niillä on teille aivan erityinen merkitys?

Ihastuin jo vuosi sitten myös tähän Swarovskin Irvikissa-riipukseen :D Harmi, että jouluun on vielä niin pitkä aika ja synttärit ja hääpäiväkin meni jo... *irvikissaa odotellessa*... :D


2 kommenttia:

  1. Kiitos Henna :) Nää onkin just niitä rakkaimpia koruja, joita tulee käytettyä eniten. Kyllä mä ainakin huomaan, että semmoset muutaman euron helyt, joita tulee aina sillon tällön ostettua, jää usein hyvin vähälle käytölle! :)

    VastaaPoista

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)