tiistai 19. heinäkuuta 2011

Terveellisempi burgeri? :)

Ite tehdyt hampparit on vaan niin hyviä! :D No, ei toi nyt ihan kauheen paljon terveellisempi oo kuin ne, mitä oon aiemmin tehnyt - en vaan käyttänyt sitä aivan vaaleinta höttöleipää ja tyrkkäsin salaatinlehden ja vähän paprikaa mukaan :D Kyllä, siellä pilkottaa myös pekoni ja sulatejuusto-cheddar... Mutta hyvää oli ainakin :) Ihana kun työpäivän ja bodypumpin päälle ei tarvinnut laittaa mitään kauheen monimutkasta. Thomas tekin hampurilaispihvit ja paisto pekonin, mä paahdoin leivän ja leikkasin paprikan :)



Kävin siis tänään taas bodypumpissa. Se on bodyn ja intervallibodyn ohella mun suosikki jumppa. Reisibiisit, siis kyykyt ja askelkyykyt on vaan niin tuskaa! Ihme, että kuitenkin tykkään sitten piiskata habaa ja hauiksen ojentajia sekä hartioita. Vähän kädet tärisi tunnin lopuks :D

Huomenna on taas lenkkipäivä, mitä odotan nyt ihan innolla, koska me mennään työkaverin kanssa työpäivän päätteeks yhdessä lenkille. Vähän vaihtelua :) Ens viikolla on kyllä pakko ottaa vähän iisimmin urheilujen suhteen, vaikka mulla on taas lomaviikkokin. Nyt oon kaks viikkoa urheillut aiha paljon ja käynyt myös töissä ja kyllä alkaa pikkuhiljaa väsyttää... ei oikein meinaa päästä aamukuudelta ylös sängystä.

Herkkulakko on päässyt oikein hyvin vauhtiin. Montakos päivää sitä onkaan takana, ehkä 6 :D Enää ei tee oikeestaan edes kauheen pahaa, kun käy töissä vastaanotossa ja näkee ne karkkilaarit siinä. Luulen, että se älytön makeanhimo, joka mulle yleensä aina iskee heti ruuan päälle, on myös jo katoamassa. Kun ei saa, niin ei saa. That's it! Alla olevassa kuvassa on mun ehdottomat über-lemppari karkit: Jelly Bellyt. Niitä saa Suomestakin mutta aivan järkyttävään hintaan, jenkeistä vähän halvemmalla. Kerran kaverit toi mulle PUOLEN KILON säkin noita! 50 eri makua perussetissä, nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)