sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Juoksukengistä.. ja muusta :)

Kävin tänään vähän kattelemassa uusia juoksukenkiä. Oon nyt luopunut ajatuksesta, että tilaisin ne Reebokin Runtonet, koska ei niistä oo nettikaupoissa ollut kokoja enää jäljellä, ja haluan kyllä ihan oikeesti kunnon kengät. Sekä Intersportissa että Stadiumilla mulle suositeltiin Asicsin Gel-Nimbusta, hinta n. 160€. Tahdon todella pehmeet ja hyvin vaimennetut kengät. Stadiumilta sanoivat myös, että kengän täytyy ehdottomasti olla neutraali, jos on Footbalance-pohjalliset, niin kuin mulla. Perjantai on palkkapäivä, ja saattaapi olla, että käyn sillon vähän ostoksilla :) Aika rumathan noi kyllä on, mutta on niitä kauheampiakin kenkiä, esimerkiksi neonvihreitä! :D


Lähdin tänään Thomaksen mukaan kevyelle lenkille. Thomas on vasta alottelemassa juoksemista ja juoksee nyt minuutin ja kävelee neljä. Ihan hyvä semmonen välipäivän lenkki mulle, koska en tykkää juosta kahtena päivänä peräkkäin. Oon joskus kokeillut, mutta jalat tuntuu vaan niin raskaalta, etten tykkää.

Päivän lenkki
Pituus: 4,5 km
Aika: 46 min 56 sek
Keskisyke: 120
Max syke: 154
Kulutetut kalorit: 214 kcal

Käytiin katsomassa viimeinen Harry Potter -leffa eilisen Potter-puolmaratonin päätteeksi. Voi Harry!! <3 :D Tykkäsin leffasta kyllä paljon. Pitää vaan lopettaa se ainainen vertaaminen kirjoihin ja ottaa se leffa niin kuin omana juttunaan :) Jännää, miten kaikki kirjat pari-kolme kertaa luettuaan on niin vahvasti kuvitellut mielessään kaiken, että ei oikein edes tiedä, onko nähnyt sen leffassa. Esimerkiks Dumbledoren hautajaisista olin niiiiiiiin satavarma, että ne on jossain leffassa, mutta eipä niitä eilisellä maratonilla näkynyt. Samoin sen, kun tässä vikassa leffassa Irvetasta pakenemisen jälkeen, se lohikääre istuu järven rannalla ja juo, sen oon vaan niin aidontuntusesti kuvitellut, että olin ihan ihmeissäni, kun ei sitä tässä leffassa ollutkaan :D Onko teille käynyt koskaan näin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita :)